Курстун максаты |
Масс-медианын түрлөрү, анын өзгөчөлүктөрүн үйрөнүү. Жалпыга маалымдоо каражаттарынын:ТВ, Радио, гезит ж.б. реклама жайгаштыруунун маани-мазмунун талдоого алуу. Рекламалык компаниялардын ишин салыштыруу иретинде талдап үйрөнүү. Маркетинг жана медиа, медиа иликтөө маселелеринин мааниси, ролуна тереңдеп көңүл бурулат.
Практикалык тажрыйбаны арттыруу үчүн менчиктин ар түрдүү формасындагы компания, фирмалардын иш ыкмаларындагы медиапландоолорун өздөштүрүү. Кыргызстандагы жана чет өлкөлөрдүн PR жана реклама тармагынын өнүгүшүн ар тараптуу үйрөнүү.
|