Курстун коду Курстун аты (Кыргызча) Курстун аты (Түркчө) Семестр Апталык саат Кредит ЕКТС
HİR-406 МЕДИАПЛАНДОО MEDYA PLANLAMASI 8 2 + 2 3 5
Курстун деңгээли Бакалавр
Курстун түрү Тандоо
Координатор Доц.М.А.Др. Эрдоган Акман
Курстун мугалими Доц.М.А.Др. Эрдоган Акман
Курстун тили Түркчө
Жардамчылар жок
Аудитория C-106
Курстун максаты Масс-медианын түрлөрү, анын өзгөчөлүктөрүн үйрөнүү. Жалпыга маалымдоо каражаттарынын:ТВ, Радио, гезит ж.б. реклама жайгаштыруунун маани-мазмунун талдоого алуу. Рекламалык компаниялардын ишин салыштыруу иретинде талдап үйрөнүү. Маркетинг жана медиа, медиа иликтөө маселелеринин мааниси, ролуна тереңдеп көңүл бурулат. Практикалык тажрыйбаны арттыруу үчүн менчиктин ар түрдүү формасындагы компания, фирмалардын иш ыкмаларындагы медиапландоолорун өздөштүрүү. Кыргызстандагы жана чет өлкөлөрдүн PR жана реклама тармагынын өнүгүшүн ар тараптуу үйрөнүү.