Курстун коду Курстун аты (Кыргызча) Курстун аты (Түркчө) Семестр Апталык саат Кредит ЕКТС
HİR-206 МАРКЕТИНГ PAZARLAMA 4 2 + 0 2 3
Жетишилчү жыйынтыктар
1 Студенттерге маркетинг боюнча жалпы маалымат берүү, маркетингдин функцияларын түшүндүрүү, маркеинг процесси, жана бул процессин кандай ишке ашкандыгы тууралуу маалымат берүү. Сабакта студенттер маркетингдин негизги түшүнүктөрү менен таанышып, маркетингдин рынок жана карамдоочулук алкагында маанисин түшүнүшөт. Кардарлардын сатып алуусуна таасир тийгизген социологиялык жана психологиялык факторлор, жана бул факторлордун эфективдүү маркетингдик стратегияларды түзүүдөгү ролун түшүндүрөт. Маркетингдик матрица жана анын уюмдун ийгилигиндеги ролу, таасири. Маркетингдик пландын баскычтары үйрөтүлөт.