Апта |
Темасы |
1. Апта |
Дене тарбиясы ЖОЖдо окуу дисциплинасы катары. Студенттердин жалпы физикалык даярдыгынын деңгээлин аныктоо үчүн контролдук нормативдерди кабыл алуу. |
2. Апта |
Жеңил атлетикада кыска дистанцияларга жүгүрүүнүн техникасын; волейболдо төмөнкү түз жана үстүңкү берүүнүн техникасын, үстүңкү жана төмөнкү өткөрүп берүүлөрдү, топту үстүнөн жана астынан тосуп алууну окутуу.
Ылдамдыкты жана күч-кубатты өнүктүрүү.
|
3. Апта |
Сергек жашоо образынын негиздери. Волейболдо үстүңкү жана төмөнкү алып берүүлөрдү, тоту үстүнөн жана астынан тосуп алуу техникасын жакшыртуу. Шамдагайлуулукту жана күч-кубаттуулукту өнүктүрүү. |
4. Апта |
Дене тарбиясы сабагында травматизм, студенттердин сергек жашоо образынын негиздери. Баскетболдо жылып жүрүүлөрдүн, кыймылдардын жана токтоолордун техникасын окутуп үйрөтүү; Шамдагайлуулукту жана күч-кубаттуулукту өнүктүрүү |
5. Апта |
Физикалык жана спорттук даярдыктын негиздери. Баскетболдогу топту өткөрүүлөрдүн жана топту эки кадамдан кийинки ыргытуу менен алып жүрүү жана топту өткөрүп берүү техникасын окутуу. Шамдагайлуулукту жана ылдамдыкты өнүктүрүү. |
6. Апта |
Профессионалдык-прикладдык физикалык даярдык (ППФД). Баскетболдогу топту эки кадамдан кийинки ыргытуу менен алып жүрүү жана топту өткөрүп берүү техникасын окутуу.
Ылдамдык-күчтүк сапаттарды өнүктүрүү
|
7. Апта |
Дене тарбиясы жана эмгектин илимий жактан уюштурулушу.
Баскетболдогу топту өткөрүүлөрдүн жана топту эки кадамдан кийинки ыргытуу менен алып жүрүү жана топту өткөрүп берүү техникасын жакшыртуу. Шамдагайлуулукту жана ылдамдыкты өнүктүрүү.
|
8. Апта |
Ара сынак. Контролдук нормативдерди кабыл алуу. |
9. Апта |
Белгилүү аралыкты кайра-кайра (челночный) жүгүрүүнү үйрөтү; Ордуна туруп 2 бут менен түртүнүп бииктике секирү үйрөтү; алдыга- артка карай тоңкочук атуу техникасы, далысына тик туруу жана жонунан жатуу абалы менен ―көпүрөгө‖ туруу. |
10. Апта |
Алдыга жана артка карай тоңкочук атуу техникасы, тик туруу (далысына кыздар) жана колуна, тоголонуу (уландар) жана жонуна жатып алуу абалында ―көпүрө‖ жасоо, ―дөнгөлөк‖ жана чабалекей абалына туруу. Ылдамдуулукту, ийилчектикти өнүктүрүү. |
11. Апта |
Белгилүү аралыкты кайра-кайра (челночный) жүгүрүүнү үйрөтү; Ордуна туруп 2 бут менен түртүнүп бииктике секирү үйрөтү; гимнастикалык көнүгүүлөрдүн комплексин өркүндөтүү. Координацияны жана ылдамдыккүчтүк сапаттарды өнүктүрүү. |
12. Апта |
Белгилүү аралыкты кайра-кайра (челночный) жүгүрүүнү үйрөтү; Ордуна туруп 2 бут менен түртүнүп бииктике секирү үйрөтү; гимнастикалык көнүгүүлөрдүн комплексин өркүндөтүү. Шамдагайлуулукту жана ылдамдык-күчтүк сапаттарды өнүктүрүү. |
13. Апта |
Белгилүү аралыкты кайра-кайра (челночный) жүгүрүүнү үйрөтү; Ордуна туруп 2 бут менен түртүнүп бииктике секирү өнүктүрү; гимнастикалык көнүгүүлөрдүн комплексин өркүндөтүү. Ылдамдык-күчтүк сапаттарды өнүктүрүү. |
14. Апта |
Белгилүү аралыкты кайра-кайра (челночный) жүгүрүүнү үйрөтү; Ордуна туруп 2 бут менен түртүнүп бииктике секирү өнүктүрү; гимнастикалык көнүгүүлөрдүн комплексин өркүндөтүү. Ылдамдык-күчтүк сапаттарды өнүктүрүү. |
15. Апта |
Гимнастикалык көнүгүүлөрдүн комплексин жакшыртуу. Шамдагайлуулукту жана күч-кубатту |
16. Апта |
Гимнастикалык көнүгүүлөрдүн комплексин жакшыртуу. Шамдагайлуулукту жана күч-кубаттуулукту өнүктүрүү. |