Апта |
Темасы |
1. Апта |
Кызмат көрсөтүүнүн маңызы жана экономикадагы орду |
2. Апта |
Кызмат көрсөтүү тармагын топторго бөлүштүрүү жана негизги өзгөчөлүктөрү |
3. Апта |
Кызмат көрсөтүү маркетинги: максаты, принциптери жана функциялары |
4. Апта |
Кызмат көрсөтүү маркетингинде эл аралык моделдер |
5. Апта |
Кызмат көрсөтүү тармагында маркетинг комплексин башкаруу: продукция |
6. Апта |
Кызмат көрсөтүү тармагында маркетинг комплексин башкаруу: баа |
7. Апта |
Кызмат көрсөтүү тармагында маркетинг комплексин башкаруу: орун |
8. Апта |
Кызмат көрсөтүү тармагында маркетинг комплексин башкаруу: жылдыруу |
9. Апта |
Ара сынак |
10. Апта |
Кызмат көрсөтүү тармагында маркетинг комплексин башкаруу: процесс |
11. Апта |
Кызмат көрсөтүү тармагында маркетинг комплексин башкаруу: материалдык тастыктоолор |
12. Апта |
Кызмат көрсөтүү тармагында маркетинг комплексин башкаруу: адам фактору |
13. Апта |
Кызмат көрсөтүүнүн сапатын башкаруу |
14. Апта |
Кызмат көрсөтүүнүн сапатын башкарууда маркетингдин мааниси |
15. Апта |
Кызмат көрсөтүү тармагында менеджерлерге коюлган талап |
16. Апта |
Жалпы жыйынтыктоо |